מצב קיים ברשת של הלקוח, כולל בדיקת מחשוב, רישיונות, חשבוניות של ספקים חיצוניים ועוד. לקוחות עסקיים לרוב לא יודעים מה קורה בעסק שלהם מצד המחשבים, תוכנות לא מעודכנות, תשלומים כפולים, רישיונות שלא ברור איפה נמצאים, סיסמאות לא ידועות ועוד.
תחזוקה שוטפת
של המערכת מרחוק או בהגעת הטכנאי (בהתאם לצורך), טיפול בבעיות באפליקציות, תקלות בגיבויים, בעיות חומרה – בהתאם לתוכנית שהלקוח יבחר ובתשלום חודשי קבוע.
שירותי אבטחת מידע
לעסקים של המוביל בתחום אבטחת תחנות קצה ושרתים – BITDEFENER
שירותי ענן
התאמה לצרכי הלקוח, בנית חבילה הכוללת שירותי דואר, שרתים וירטואליים, אכסון אתרים, גיבויים, ופתרונות אנטיווירוס בענן. מענה לצרכים ייחודיים של הלקוח מרחוק, אפשרות לתמיכה 24/7.
העברת מיקום משרד חדש
כולל בדיקת תשתיות במשרד חדש, מתן דגשים, הספקת צוות תשתיות וצוות הובלה מקצועי – המתמחה בהעברת משרדים.
שירותי תקשורת
המבוססים על קווי תמסורת\אינטרנט של ספקיות תקשורת מובילות בארץ. הזמנה, ניהול וטיפול בתקלות תשתית של הלקוח שהותקנה בתאום איתנו.
שירותי מרכזיה בענן
במגוון מסלולים שמותאמים ללקוח – מותאם לגודל העסק והצרכים.
העברה של פעילות עסקית לענן פרטי או ציבורי
כולל מיגרציה של השרתים ושירותים שלקוח צורך, תוך דגש על צמצום זמני השבתה. כל פעולה מאופיינת באופן פרטני, והתהליך מתחיל רק לאחר אישור סופי של הלקוח והתייעצות עם מומחים בתחום.